MC Networking

Sacha Baron Cohen: Facebook-u do të linte edhe Hitlerin të blinte reklama

Sacha Baron Cohen ka denoncuar gjigantët e teknologjisë: Facebook, Twitter, YouTube dhe Google si "makineria më e madhe e propagandës në histori" dhe fajtor për rritjen e "sulmeve vrastare ndaj pakicave fetare dhe etnike".

Baron Cohen po fliste të enjten në “Never Is Now”, samiti i Lidhjes Anti-Shpifje mbi antisemitizmin dhe urrejtjen në Nju-Jork, ku iu dha çmimi ndërkombëtar i udhëheqësit të organizatës. Ai tha se "krimet e urrejtjes po rriten, siç janë sulmet vrastare ndaj pakicave fetare dhe etnike" dhe se "e gjithë kjo urrejtje dhe dhunë po lehtësohet nga shoqëritë e internetit që i përkasin makinës më të madhe propagandistike në histori. …Algoritmet nga ku varen këto  platforma amplifikojnë me qëllim përmbajtjet që i mbajnë përdoruesit të përfshirë - histori që tërheqin instinktet tona themelore dhe që shkaktojnë zemërim dhe frikë. Kjo është arsyeja pse "YouTube" rekomandoi video nga komplotisti Alex Jones miliarda herë. Kjo është arsyeja pse lajmet e rreme tejkalojnë lajmet e vërteta, sepse studimet tregojnë se gënjeshtrat përhapen më shpejt se e vërteta ... Siç e thotë një titull, thjesht mendoni se çfarë mund të kishte bërë Goebbels me Facebook."

"Nëse i paguani ato, Facebook do të paraqesë çdo reklamë politike që dëshironi, edhe nëse është një gënjeshtër," tha ai. "Dhe ata madje do t'ju ndihmojnë të shënjestroni ato gënjeshtra për përdoruesit e tyre për efekt maksimal. Sipas kësaj logjike të shtrembëruar, nëse Facebook do të ishte rreth viteve 1930, do t'i lejonte Hitlerit të postonte reklama 30 sekondash për "zgjidhjen" e "problemit hebre". "

Baron Cohen vazhdoi të sulmojë mbrojtjen e Mark Zuckerberg për Facebook-un si një bastion i "shprehjes së lirë", duke thënë: "Unë mendoj se ne të gjithë mund të pajtohemi që ne nuk duhet t'u japim fanatikëve dhe pedofilëve një platformë falas për të forcuar pikëpamjet e tyre dhe synuar viktimat e tyre." Ai kritikoi gjithashtu vendimin e Facebook-ut për të mos hequr mohuesit e Holokaustit, duke thënë: "Ne kemi miliona prova për Holokaustin - është një fakt historik. Mohimi i tij nuk është ndonjë mendim i rastësishëm. Ata që mohojnë Holokaustin synojnë të inkurajojnë një tjetër. "

Baron Cohen bëri thirrje që kompanitë e internetit të quhen përgjegjëse për përmbajtjen e tyre. "Tani është koha që më në fund t'i quajmë këto kompani ato që janë në të vërtetë - botuesit më të mëdhenj në histori. Dhe ja një ide për ta: Respektoni standardet dhe praktikat themelore ashtu si gazetat, revistat dhe lajmet TV bëjnë çdo ditë. "

“Kompanitë e Internetit tani mund të quhen përgjegjëse për pedofilët që përdorin faqet e tyre për të synuar fëmijët. Unë them, le t'i bëjmë këto kompani përgjegjëse për ata që përdorin faqet e tyre për të mbrojtur vrasjen masive të fëmijëve për shkak të racës ose fesë së tyre. Dhe mbase gjobat nuk janë të mjaftueshme. Ndoshta është koha për t’i thënë Mark Zuckerberg dhe CEO-të e këtyre kompanive: Ju tashmë lejuat një fuqi të huaj të ndërhynte në zgjedhjet tona, ju tashmë keni lehtësuar një genocid në Myanmar, bëjeni përsëri dhe shkoni në burg. "

Facebook tha që nuk kishte asnjë koment, por iu referua deklaratave të mëparshme që organizata kanë bërë për "shprehjen e lirë". /The Guardian, përgatiti Erina Çoku/

  • Comments

0 Comments:

Scroll to Top